onsdag 2 september 2009

!?!?!?!?!?!?!?

vad kan jag säga. ni som känner mig förstår säkert.

10 kommentarer:

d sa...

Mofuckin El-p! Legendary!!!

Var fan e du? Nyc?

UH!

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Bilder Vi Minns! sa...

yeseeeeese. ramla på honom bara sådär..

pajski

Tunbjörk sa...

grattis! Han ser lite mer ödmjuk ut nu än vad han gjorde i defjux dokumentären...

Daniel Hedman sa...

Den uppmärksamme lägger märke till gitarraffären i bakgrunden. Snälla säg att han fortsatte förbi den...

Anonym sa...

jo han var ödmjuks, nej han stod utanför affären å rökte prisbelönt cigg i väntan p utrustning.....det var jag som hade vägarna förbi


pajski

Larsson sa...

Haha. O-def jux som jag är spekulerade jag i att du mött en snubbe som var lik dig. Likadan skäggväxt ungefär, samma kläder i sotrt sett.

Haha.

Fredrik Vanek sa...

El-P gör bara gitarrock nuförtiden.

Anonym sa...

Det är jag som är El-P

Anonym sa...

vi har alla lite el-p i oss...

ses snart vänner


pajjen